חיי היומיום של כל אחד ואחת עמוסים בשירות או מוצרים שהם צריכים לצורך שגרתי. בין אלה אפשר למצוא דברים קטנים או גדולים יותר, גשמיים או רוחניים וכמובן כאלה שאפשר לחלק אותם בין חובה לבין כאלה שלא חייבים. אינספור חברות ועסקים מספקים את כל הדרוש לקהל הלקוחות העצום וכך עומדים בביקוש לכל מה שצריך. בין אלה אפשר למצוא חברה כמו טרלידור שמשווקת ודואגת להתקנה של שערים, מעקות, סורגים ועוד. אין ספק שמדובר בחברה מוכרת בקרב מי שגר בבתים פרטיים, אך כמובן שלא רק. איך יודעים באיזו דרך אפשר או כדאי לפנות לחברה? גלישה לאתר האינטרנט הייחודי שירות בקליק מסייעת למצוא את כל ערוצי יצירת הקשר עם מגוון רחב של חברות בארץ וכך כל משתמש או גולש יכול לבחור איך הכי נוח לו לפנות, לשאול שאלה או לבקש מענה מקצועי.
למה הלקוחות צריכים להיות בקשר עם טרלידור?
מי שקונה מעקה, גדר היקפית לחצר, סורגים או דלתות בוחר בקפידה את החברה שממנה יקנה. הוא יבדוק את האיכות של המוצרים ואת העמידות שלהם לטווח ארוך, הוא יעשה סקר מחירים רחב ויסודי וכמובן שהוא יבדוק את המערך של טרלידור שירות לקוחות. הוא ירצה לדעת שיש אל מי לפנות, שיש דרך נוחה לפנות, שיש מענה מצד החברה ושיש מגוון דרכים שבאמצעותן הוא יוכל לקבל את המענה הדרוש לו. כל לקוח הוא אדם בפני עצמו ולא כל הצרכים או הרצונות של הלקוחות יהיו זהים לחלוטין זה לזה. כל לקוח יזמין מהחברה את מה שדרוש לו, לבית שלו או לבני המשפחה שלו ולכן מגיע לו לקבל את המענה שהכי נכון ומתאים אך ורק לו. באתר של השירות המהיר בקליק אפשר למצוא כל מיני דרכים ליצור קשר, שמתוכן כל לקוח או גולש של רשת האינטרנט יכול לבחור איך יהיה לו הכי נוח ליצור קשר.
מערכי שירות לקוחות בשנות ה- 2000
טרלידור היא רק דוגמה לחברה שפשוט חייבת להעמיד מערך שירות לקוחות נוח ויעיל עבור הלקוחות שלה או אלה שמתעניינים ועדיין לא ביצעו רכישה. כך יהיה להם קל ונוח לבחור את הדרך שלהם ליצור קשר וללא ספק עבור כל לקוח דרך זו תהיה שונה מהדרך שנוחה ללקוחות אחרים. כיום מדובר בכורח המציאות ובזכות רשת האינטרנט אכן אפשר לדאוג למגוון רחב של ערוצי תקשורת ישירים בין החברה לבין הלקוחות שלה. אחרי שהלקוחות משלמים סכומי כסף גדולים תמורת מוצרים ו/או שירותים יש להם ציפייה שהחברה תעמוד לרשותם גם בהמשך והם יידעו בדיוק איך הם יכולים ליצור קשר גם אם עבר לא מעט זמן מהקנייה.